بازگشت به محصولات
شیکر مدل Fresh Juice blender 233 گنجایش 0.45 لیتر
شیکر مدل Fresh Juice blender 233 گنجایش 0.45 لیتر Original price was: تومان1.050.000.Current price is: تومان895.000.

شیکر مدل FRESH JUICE گنجایش 0.500 لیتر

شیکر مدل FRESH JUICE میلی لیتر دستگاهی زیبا و کاربردی است که طراحی آن به شکل یک بطری آب با درپوش و دسته است. کمپانی سازنده این وسیله را در ابعادی معادل 22.5×9.2×9.2 سانتیمتر و وزن 741 گرم ساخته است. همچنین بدنه این مدل بلندر Fresh Juice از جنس پلاستیک مات ABS در رنگ های سفید، صورتی و مشکی به همراه فلز کروم است. در حالی که قسمت شیشه مانند این محصول جنسی از شیشه مقاوم و ضد خش دارد. این بطری همچنین یک بند سیلیکونی مایع دارد که به واسطه نرم و انعطاف پذیر بودن امکان جابجایی و حمل مخلوط کن را به آسانی فراهم می سازد.

رنگ محصول : مشکی

برند: متفرقه

تومان960.000

در انبار موجود نمی باشد

7 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل سریع

تمامی سفارشات از طریق سایت یک روز بعد از ثبت سفارش تحویل پست داده می شود.

بهترین کیفیت

ما به دقت اجناسی که ارسال میشود را بازرسی میکنیم و تمامی اجناس سایت یک هفته مهلت تست و مرجوعی در صورت خرابی دارند.

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت کارت به کارت.

مرجوعی رایگان

در صورتی که اجناس ارسال شده دارای مشکل باشند تمامی هزینه ها از طرف بازرگانی حاجی زاده پرداخت می شود.

معرفی شیکر مدل FRESH JUICE

شیکر مدل FRESH JUICE قابل حمل مدل 500 میلی لیتر دستگاهی زیبا و کاربردی است که طراحی آن به شکل یک بطری آب با درپوش و دسته است. کمپانی سازنده این وسیله را در ابعادی معادل 22.5×9.2×9.2 سانتیمتر و وزن 741 گرم ساخته است. همچنین بدنه این مدل بلندر Fresh Juice از جنس پلاستیک مات ABS در رنگ های سفید، صورتی و مشکی به همراه فلز کروم است. در حالی که قسمت شیشه مانند این محصول جنسی از شیشه مقاوم و ضد خش دارد. این بطری همچنین یک بند سیلیکونی مایع دارد که به واسطه نرم و انعطاف پذیر بودن امکان جابجایی و حمل مخلوط کن را به آسانی فراهم می سازد.

در ضمن این مدل آبمیوه گیری به راحتی خاموش و روشن می شود. در واقع تنها کافی است که شما شیکر را برعکس کرده و میوه های دلخواه و یخ را داخل مخزن 500 میلی لیتری آن بریزید. در نهایت پس از فشار دادن دکمه روشن و خاموش روی بدنه دستگاه، آب میوه و سبزیجات شما در سریع‌ترین زمان ممکن آماده خواهد شد. دقت داشته باشید که سطح مواد و مایعات ریخته شده در بطری از خط نشان داده شده روی بدنه آن بالاتر نرود. این امر موجب افزایش طول عمر لوازم خانگی و یکدست‌تر شدن بافت نوشیدنی خواهد شد.

شیکر مدل FRESH JUICE

شیکر مدل FRESH JUICE

قفل امنیتی تعبیه شده در این وسیله نیز امکان بروز هرگونه نشت نوشیدنی را در هنگام جابجایی آن غیرممکن می سازد. بدین ترتیب، شما به راحتی می توانید مخلوط کن و اسموتی ساز Fresh Juice Portable Blender 500ML را درون کیف قرار دهید. در این صورت، در هر مکانی از جمله محل کار و باشگاه می توانید از نوشیدن یک لیوان آب میوه تازه و دلچسب لذت ببرید.

وزن 3000 گرم
سایر توضیحات

at_mkhlot-kn-ghabl-hml-fre

ابعاد

8x8x30 سانتی‌متر

جنس

پلی کربنات

گنجایش

0.500 لیتر

وزن

400 گرم

کشور مبدا برند

آمریکا

نوع عایق

پلاستیک

برند

متفرقه

رنگ

,

,

,

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیکر مدل FRESH JUICE گنجایش 0.500 لیتر”

تومان960.000

در انبار موجود نمی باشد