بازگشت به محصولات
خود تراش جیمی مدل GEEMY GM 881
خود تراش جیمی مدل GEEMY GM 881 Original price was: تومان1.360.000.Current price is: تومان880.000.

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716 برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنید. این لیزر دارای 350 هزار شات است که قابلیت فوق‌العاده‌ای را به این دستگاه بخشیده است. این دستگاه دارای عملکرد چندگانه است که با بهره‌گیری از 3 لامپ رفع موهای زائد(HR)، لامپ جوانسازی پوست (SR) و لامپ خنک‌سازی کارایی دستگاه را بالا برده است. استفاده از تکنولوژی خنک‌‌کنندگی به رفع موهای زائد با درد کم را در این دستگاه امکان‌پذیر ساخته است. تکنولوژی خنک‌سازی در واقع شدت گرمای منتقل شده دستگاه را کاهش یا خنثی می‌کند که همین عامل سبب شده که سوختگی و دردهای پوستی کم شود و درنهایت از پوست در برابر شات‌ها محافظت کند.

  • ظرفیت 400000 شات
  • عملکرد چندگان
  • رفع موهای زائد(HR)
  • جوانسازی پوست (SR)
  • سیستم خنک‌ سازی
  • تنظیم تابش دستی و اتومات
  • ضد آب
  • تعداد یک سری نازل

برند: وی جی ار

تومان4.660.000

2 در انبار

  • تکنولوژی اصلاح : لیزر
1 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل سریع

تمامی سفارشات از طریق سایت یک روز بعد از ثبت سفارش تحویل پست داده می شود.

بهترین کیفیت

ما به دقت اجناسی که ارسال میشود را بازرسی میکنیم و تمامی اجناس سایت یک هفته مهلت تست و مرجوعی در صورت خرابی دارند.

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت کارت به کارت.

مرجوعی رایگان

در صورتی که اجناس ارسال شده دارای مشکل باشند تمامی هزینه ها از طرف بازرگانی حاجی زاده پرداخت می شود.

معرفی لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716

با لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716 برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنید. این لیزر دارای 350 هزار شات است که قابلیت فوق‌العاده‌ای را به این دستگاه بخشیده است. این دستگاه دارای عملکرد چندگانه است که با بهره‌گیری از 3 لامپ رفع موهای زائد(HR)، لامپ جوانسازی پوست (SR) و لامپ خنک‌سازی کارایی دستگاه را بالا برده است. استفاده از تکنولوژی خنک‌‌کنندگی به رفع موهای زائد با درد کم را در این دستگاه امکان‌پذیر ساخته است. تکنولوژی خنک‌سازی در واقع شدت گرمای منتقل شده دستگاه را کاهش یا خنثی می‌کند که همین عامل سبب شده که سوختگی و دردهای پوستی کم شود و درنهایت از پوست در برابر شات‌ها محافظت کند.

لامپ جوانسازی به لایه‌های عمیق پوست رسوخ کرده و سبب کلاژن‌ساژی می‌شود که این کار برای پوست‌های پیر، کدر، ناهموار، داری چین و چروک سطحی کارایی ویژه‌ای دارد. همچنین این دستگاه مجهز به دو نوع تنظیم تابش دستی و اتومات است که در 10 سطح مختلف از انرژی طراحی شده که برای لیزر منطقه بزرگ بدن همچون پا و دست که نیاز است کاور چراغ برادشته شود یا برای لیزر مناطق کوچک بدن مانند انگشتان که بهتر است کاور چراغ استفاده شود؛ مناسب است

. علاوبر این برای هر بار از مناطق گوناگون بدن نباید بیشتر از سه بار نور به آن تابش کند. جهت رویش موها ابتدا باید شیو شود و در ماه اول هر 3 یا 5 روز یکبار از دستگاه استفاده شود که در این مرحله تغییرات ظاهری رخ نمی‌دهد اما به مرور تغییرات قابل ملاحضه‌ای ایجاد خواهد شد.

استفاده از لیزر از ماه دوم، به هفته‌ای دوبار تغییر می‌کند که در این مرحله موها ظریف‌تر و کمتر خواهد شد که هنگام رفتن به حمام متوجه ریزش فولیکول‌ها مشکی مو شده و تغییرات خوبی به ثمر می‌نشیند. از ماه سوم، هر 15 روز یکبار استفاده از لیزر تغییر می‌کند که در این مرحله پوست صاف و عاری از مو می‌شود. گفتنی است به ازای هر 25 دقیقه استفاده از دستگاه؛ 10 دقیقه دستگاه خاموش شده و مجددا استفاده شود.

تغییری برگشت ناپذیر

برای زیباتر شدن ظاهر خیلی از افراد با استفاده از لوازم مختلف به رفع موهای زائد روی می‌آورند اما ریشه کن کردن این موها کار راحتی نیست. امروزه با استفاده از لوازمی که طراحی شده است ریشه‌ی مو سوزانده می‌شود و پس از مدتی استفاده دیگر به هیچ عنوان شاهد موهای زائد نخواهید بود. دستگاه‌های زیادی برای این موضوع طراحی و تولید شده اند اما همه‌ی آن‌ها پاسخگو نبوده و احتمال می‌رود ریشه مو برگشت‌پذیر باشد. از این رو انتخاب دستگاه قدرتمند و در عین حال بی ضرر کار مشکلی است.

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716 یکی از دستگاه‌هایی است که اثربخشی قابل قبولی دارد فقط اگر پوست خیلی تیره‌ای دارید شاید بهتر است قبل از تهیه‌ی این دستگاه حتما با یک پزشک حرفه‌ای مشورت کنید.  اینه دستگاه‌ها به تعداد مشخصی شات دارند که در صورتی که شات آن‌ها تمام شود عملا دستگاه قابل استفاده نخواهد بود پس به شما پیشنهاد می‌شود از به تعداد اعضایی از خانواده و یا دوستان که قرار است از دستگاه استفاده کنند توجه کنید زیرا برای اثربخشی دستگاه نیاز است که چندین‌بار استفاده شود

و اگر قبل اینکه بتواند برای یک نفر اثر‌بخش باشد تمام شود احتمال رشد دوباره‌ی مو وجود دارد البته تعداد شات این دستگاه بسیار بالا است و لازم نیست نگران باشید اما به دوره‌ی استفاده از آن دقت کنید تا اثربخش شود.

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716

مشخصات و قابلیت‌ها

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716 یکی از جدید‌ترین مدل‌های تولید شده است. این دستگاه بسیار حرفه‌ای بوده و کاربری راحتی دارد به صورتی که در منزل نیز می‌توان از آن به راحتی استفاده کرد. این دستگاه دارای سری‌های مختلف برای قسمت‌های مختلف بدن بوده و تمامی سری‌های این دستگاه به صورت حرفه‌ای و فقط مخصوص یک قسمت مشخص طراحی شده‌اند. این محصول می‌تواند در آرایشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد اما باید دقت کنید که برای بعضی از قسمت‌های حساس بدن مانند

دور چشم‌ها نباید استفاده شود. این محصول باعث جوان‌سازی پوست نیز می‌شود و تنها کاربرد آن سوزاندن موهای زائد نیست. در حین استفاده پس از هر شات لامپ خنک‌سازی فعال شده و بدن را سر نگه می‌دارد تا فرد مصرف‌کننده درد را حس نکند

. درست است که می‌گوییم این محصول دارای تعداد مشخصی شات است اما 400 هزار شات برای استفاده‌ی چندین نفر و چندین بار می‌تواند کافی باشد پس اگر برای یک خانواده آن را تهیه می‌کنید اصلا نگران نباشید برای همه‌ی افراد خانواده می‌تواند حتی بیشتر از کافی باشد.

از آنجایی که این محصول از لیزر استفاده می‌کند برای جلوگیری از آسیب دیدن چشم‌ها، برای مصرف‌کننده یک عینک مخصوص ارسال می‌شود.

نگاه کلی

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716

وزن 6000 گرم
سایر مشخصات

at_darai-kifiti-aropaii-ba

تکنولوژی اصلاح

لیزر

برند

وی جی ار

رنگ

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-716”

تومان4.660.000

2 در انبار

  • تکنولوژی اصلاح : لیزر