آموزشی

چگونه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را خریداری کنیم؟

lazy بازرگانی حاجی زاده چگونه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را خریداری کنیم؟

کیفیت و قابلیت های متنوع هوشمندسازی در دنیای امروز به علت پیشرفت فناوری, رشد چشمگیری داشته است. یکی از دستاوردهای جدید در این حوزه, ساعت های هوشمند است. که علاوهبر نمایش زمان امکانات و قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما چگونه می توان بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را در بین این همه تنوع انتخاب کرد؟

اولین نکته که باید در نظر داشت, مروری دقیق بر برندهای موجود در بازار است. شرکت هایی همچون (Fitbit , Apple , Samsung , Garmin , Hainoteko) از جمله محبوب ترین تولید کنندگان ساعت هوشمند هستند. بررسی و مقایسه ویژگی ها و قابلیت های هر برند به شما کمک می کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

image 6 بازرگانی حاجی زاده چگونه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را خریداری کنیم؟

انتظار شما برای بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ چیست؟

شما برای خرید بهترین ساعت هوشمند سال ۲۰۲۳ باید نیاز های شخصی خود را مد نظر قرار دهید.

آیا به ویژگی های ورزشی مانند محاسبه ضربان قلب و پیگیری فعالیت های ورزشی نیاز دارید؟ یا شما برنامه های ارتباطی همگانی با گوشی همراهتان توجه می کنید؟ انتخاب یک ساعت هوشمند با قابلیت های مورد نیاز شما بر اساس علاقه و نیاز های شخصیتان بهترین انتخاب است. که ما در این مقاله چند ساعت با کاربرد های مختلف را در ادامه به شما پیشنهاد میدهیم.

عکس

قیمت و میزان بودجه

امروزه مخصوصا در کشور ما قیمت و میزان بودجه برای خرید یک ساعت هوشمند بسیار تاثیر گذار برای خریدار است. برند های مختلف ساعت هوشمند قیمت های متفاوتی برای ساعت های خود در نظر دارند. در نهایت با مقایسه قیمت و کیفیت و در نظرگرفتن قابلیت ها و ویژگی های ساعت های هوشمند به شما کمک می کند تا بهترین ساعت هوشمند با توجه به میزان بودجه خود را انتخاب کنید.

  • 1 : Apple Watch Ultra
image 2 بازرگانی حاجی زاده چگونه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را خریداری کنیم؟

اپل واچ اولترا دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر همراه با برچسب قیمتی به همان اندازه چشمگیر است، اپل واچ اولترا جدید پریمیوم را با قاب بزرگ 49 میلی‌متری به نمایش گذاشته شد. این ساعت هوشمند، نمایشگر بزرگتر، عمر باتری طولانی تر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مرتبط با تناسب اندام را ارائه می‌دهد. همچنین دوام بیشتری دارد و می‌تواند غواصی تا عمق 40 متری را تحمل کند و یک برنامه شخص ثالث می‌تواند اطلاعات لحظه‌ای را در طول غواصی به شما بدهد. همچنین واچ سری 8 و جانشین واچ SE سال گذشته وجود داشت.

اپل نامی متفاوت از اسم اپل واچ 8 پرو که شایعه شده بود، برای ساعت هوشمند مقاوم خود انتخاب کرده است. اما سایر ویژگی‌های مورد انتظار وجود دارند، از اندازه 49 میلی‌متری تا دو برابر عمر باتری پایه. اپل قول داده است که ردیابی GPS دقیق تری نیز داشته باشد. قیمت اپل واچ اولترا از 799 دلار  شروع می‌شود که کمتر از قیمت شایعه شده 999 دلاری است که ما انتظار داشتیم.

  • 2 : Samsung Galaxy Whatch 5 pro
image 3 بازرگانی حاجی زاده چگونه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را خریداری کنیم؟

اصلی ترین تفاوت گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در طراحی، باتری و ساختار مستحکم تر است. بله درست خواندید همین سه مورد مهمترین تغییرات ساختاری بین این دو ساعت هوشمند است !. گلکسی واچ 5 با طراحی مینیمال، ظریف تر از نسخه پرو است و البته باتری ضعیف تری دارد. از سوی دیگر نسخه پرو با بدنه تیتانیومی، سر سخت تر از نسخه پایه است که بر اساس تبلیغات سامسونگ، آن را برای ماجراجویی در فضای باز مناسب تر می کند. در واقع این انتقادی بود که از گلکسی واچ 5 پرو و هر گجت هوشمندی که نام پرو را یدک می کشد داشتم. از این انتقاد شخصی که بگذریم، Galaxy Watch 5 Pro یکی از بهترین انتخاب های شما برای گوشی های اندرویدی است.

  • 3 : fitbit versa 4
71wC8gbeGCL بازرگانی حاجی زاده چگونه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را خریداری کنیم؟

Versa 3 مهم ‌ترین ارتقاء نسلی بود که تاکنون در ساعت های سری Versa دیده ‌ایم. در واقع این ساعت به صفحه نمایش 1.58 اینچی و بزرگتر AMOLED، GPS داخلی، بلندگو با برقراری تماس بلوتوثی و پشتیبانی از دستیار صوتی و سنسور ضربان قلب ارتقا یافته مجهز شد. و در نهایت، این ساعت که توسط سیستم عامل بروز شده Fitbit پیکربندی شده، یکی از بهترین ساعت های هوشمندی است که یک کاربر اندرویدی می تواند داشته باشد. این ساعت بیشتر برای دوندگان و شناگر ها و ورزشکار ها طراحی شده و تمام قابلیت های ورزشی همراه با یک باطری بسیار قوی مجهز شده.

  • 4 : huawei watch gt 3 pro
image 4 بازرگانی حاجی زاده چگونه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را خریداری کنیم؟

اعدادی که برای توصیف مقاومت ساعت‌ها دربرابر نفوذ آب اعلام می‌شوند، در اکثر مواقع فریبنده هستند؛ چون بسیاری از ساعت‌های امروزی برای غواصی طراحی نشده‌اند. هواوی ادعا می‌کند که ساعت جدیدش هنگام غواصی تا عمق ۳۰ متری نیز دربرابر نفوذ آب مقاوم است و چند قابلیت دارد تا به شما برای تمرین‌کردن کمک کند.ساعت هواوی Watch GT 3 Pro به حسگر ثبت نوار قلب (ECG) مجهز است. این حسگر درمقایسه‌با حسگرهای عادی سنجش ضربان قلب داده‌های بسیار بیشتری درباره‌ی قلب ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند از حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و حسگر سنجش دما نیز بهره می‌برد و وضعیت خواب و استرس را نیز می‌تواند رهگیری کند.

ساعت هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS و فناوری NFC عرضه می‌شود. به‌لطف تراشه‌ی NFC، ساعت Watch GT 3 Pro برای پرداخت هزینه در فروشگاه‌ها و حتی بازکردن قفل درِ خودروهای منتخب کاربرد پیدا می‌کند.

مدل ۴۶ میلی‌متری تیتانیومی Huawei Watch GT 3 Pro که شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود دارد، با قیمت پایه‌ی ۲٬۵۰۰ یوان (۳۸۰ دلار) و مدل پایه‌ی سرامیکی با قیمت ۳٬۰۰۰ یوان (۴۵۵ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود. این مدل نیز یاقوت کبود دارد و در‌صورت تمایل، کاربر می‌تواند بند چرمی (از جنس پوست گوساله) یا بندی با پوشش سرامیکی را نیز تهیه کند.

  • 5 :hainoteko g9 ultra max
image 5 بازرگانی حاجی زاده چگونه بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۳ را خریداری کنیم؟

ساعت هوشمند هاینو تکو G9 Ultra Max با طراحی فوق العاده جذابی که دارد، می تواند توجه هر مخاطبی را به خود جلب کند. به کار بردن بندهای طلایی رنگ در این ساعت هوشمند، آن را به یک ابر قدرت تبدیل کرده است. قرار دادن یک عدد بند مشکی رنگ در جعبه این ساعت، می تواند موجب شود تا در صورت نیاز، بند آن را به راحتی تعویض کنید.
نصب بندهای ساعت به قدری آسان است که حتی خود شما هم می توانید این کار را انجام دهید. بنابراین لازم نیست حتما فرد مشخصی نسبت به وصل کردن بندهای ساعت، اقدام کند.. پس امکان تعویض بندهای آن در هر لحظه برای شما میسر است. بندهای سگکی در بالاترین و بهترین کیفیت هستند.
به طراحی خود ساعت دقت کنید. در کناره های آن دکمه هایی تعبیه شده است که می تواند کارایی خوب و بالای ساعت را به رخ بکشند. با فشار دکمه سمت راست ساعت، آن را روشن کنید و از دنیای همراه با هاینو تکو لذت ببرید. در زمان روشن شدن ساعت با گزینه هایی روبرو خواهید شد که امکان تغییر زبان دستگاه را برای شما نشان می دهد. با توجه به زبان خود، آن را انتخاب کنید تا ساعت، فعالیت خود را آغاز نماید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم به طور جامع به شما در خرید یک ساعت هوشمند خوب کمک بکنیم. و با این روش ها و توصیه ها شما می توانید در سال 2023 بهترین ساعت هوشمند را برای خود خریداری کنید. همچنین ممکن است در تصمیم گیری خود به بررسی نطرات و دیدگاه های کاربران و مشتریانی که ساعت ها را تهیه کرده اند قطعاً بهترین گزینه را برای خود خواهید پیدا کرد و از تجربه هوشمند سازی در مچ دست خود بهره برداری خواهید کرد. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *